Midsommardagen

Skrivet den 2009-06-20 @ 11:54:41

Och glad midsommar på er såhär lite i efterhand, imorgon  är det söndag och då blir det hemfärd.
synd faktiskt jag trivs här, lite isolerat, en mil från närmsta affär liksom ^^
aja längtar tills söndagen också.
ska ringa alex så fort jag kommer hem till avesta härifrån (jag vet inte när det blir, de kan bli sent :/)
men ringa det ska jag så ta de lugnt alex :)

och på nått sätt ska vi ordna skjuts också, för på måndag ska vi tamejfan sätta upp tält
och sedan supa som as :)

nu ska jag röka och sen bege mig inåt i det stora huset för frukost,min och sebastians stuga består bara av en våningssäng, en soffa, två stolar, ett bort, en garderob och en tv ^^ men den är myysig!

Tjüss!


Nyvaken och osmkinkad och allmänt ocharmig, That's mee ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback