livet har bara börjat!

Skrivet den 2009-06-15 @ 10:43:15

Jag försöker intala mig själv det fastän det inte känns som det.
jag vet att deet blir vad man gör det till men saknar redan fika på corner 'n shit!
fast det är klart att det lär blir många fler fikor för oss brudar? eller? hoppas jag iaf.
Nåväl, hoppas alla förstår min saknad, tomrumet jag har.

aja försöker mota bort tråkiga tankar, endast EN VECKA kvar tills p&l! yAAAY :D
nu sitter jag här framför min nya lilla dator vid sebastians köksbord efter vårt lilla gräl ^^
ja vaddå? äcklet kletade en finne på mig! riktigt vidrigt :c Men men jag lär väl älska han endå :)

har dukat fram frukost men kan inte välja mellan leverpastej eller rökt hushållsmedvurst..
dagens i-lands problem är här!
och snart ska jag leta fram något bra recept på något man kan göra av korv, något nytt och kul
ska bli spännande!

just det! på torsdag åker jag upp till jämtland igen, stannar tills söndag, det innebär ingen täckning på mobilen :(

tjüss!


Kommentarer

Postat av: patricia

Det blir massa mer fika ! Och DU damen,ska fasen komma ner till mig här,så ska vi fan göra sthlm osäkert & bara röja sönder för att dagen efter krama toalettstolen,käka lantchips & gräddfil! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback