5/6 -09

Skrivet den 2009-06-05 @ 18:26:08

det var dagens datum det!
kom nyss hem från Anna, där jag varit med Belinda och tagit det lugnt  :)
varit med Anna på kina tidigare idag, miicket gott! men jag är fan värdelös på bufféer :(
önskar man kunde äta mycket mer, men ända så rullar man därifrån sen!

dagen har varit givande! lämnat in naturboken och fikat lite på naturen innan jag åkte hem till Fagersta.
Röstat har jag också gjort! det blev miljöpartiet. :)

Nu ropar mor min i trappen att det är dags att laga mat och eftersom det är fredag så vet ju alla redan vad jag ska äta ;P
sen ska jag bege mig mot Avesta och älsklingspojken :) hans mormor och morfar är där, och dom är rätt roliga ^^
huva!

sen i helgen ska Mikaela konfirmera sig, haha lilla söta flickan ^^ som fått mig att insé att en storebror kanske inte vore det roligaste att ha endå ;P
Nåväl!  nu sticker jag!


Tjüss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback