Tisdag

Skrivet den 2009-07-07 @ 10:27:17

klockan är mystiskt nog tio över tio. inte för att det spelar någon som helst roll. men endå! :P
har druckit en kopp kaffe

nyss bajsat. hatar när det blir sådär akut från ingenstans att det bara är att lämna allt vind för våg.
springa! nästan så ;)

allt här ser ut som det gjorde förut. alla katter heter dizzly fast dizzly inte finns mer.
i köket finns det oväntade skräpöveraskningar i nästan varje hörn.
badsaltet i skåpet är slut så jag har badat utan.

När jag är här på besök känns det faktiskt riktigt trevligt! men vissa sekunder får jag känslor kastade på mig
lite som när en cigg bryts av. känslan av missnöje och vemod.
men men. just nu trivs jag! jag har min älskade lilla plutt dator här :)
och på torsdag får jag träffa Sebastian igen! :D

hoppas hans dreads blir fixade nu! förra torsdagen när vi va i v-ås och skulle se till att dem blev bra,
ni tror inte tanten inte är där, där står hennes pappa (nybliven stolt morfar)
och ber om ursäkt men hon hade precis fött. vafan! då bokar man väl inte upp sig?
men nåväl, nu på torsdag kanse blir bättre :)

längtar tils nästa vecka också. fast iofs har jag ju ingenting att göra i helgen...
vore skönt att bara ta det lungt, men jag saknar saara :( och madde, arvid och linkan!
och john och tommy och adam då :)
(och givetvis alexandra men henne planerar jag på att träffa vare sig hon vill eller inte!;))

jag frågar er, vad händer i helgen? fika på corner? (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback