snabbmatens väg

Skrivet den 2009-07-08 @ 15:35:10

ligger just nu i sängen, den stora. jonathans ! :)
igår var minst sagt en tjock dag!

jag och Jonathan fick för oss att promenera från råby till erikslund till ica maxi, det gjorde vi också.
men på vägen dit hann vi stanna först på burger king, för en strips att dela på..
sen 5 minuters gångavstånd till mc donalds, där varsin cheeseburgare, och EFTER det gick vi till max!
där fick jag för mig att köpa en chili burgare och ´chili fries.. fyfan. äckliga! dom fick jonathan glatt äta.
sen dog vi av mätthet båda två och jonathan köpte glass. sen rullade vi till ica maxi och köpte vatten sen gick vi hem i spöregn :)

sen dundrade och blixtrade det så balkongen skakade och  jag storgrät! :(


idag när vi vaknade gick vi ut på skogspromenad och sen gick och solade sen hem och bada badkar! :)
nu lagar vi is te! och sen vettefan. mysigt och skönt är det.
haha får svälta bort skräpmaten från igår ;)

tjüss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback