Peace and love baby.

Skrivet den 2009-07-01 @ 09:02:17

Det är förbi, och jag är så grymt pissigt sur över de!
jag hade skitkul med fylla och bravader fram tills torsdagen (självklart då mötley,volbeat och monster magnet skulle spela)
Jag hade varit lite smått förkyld titt som tätt under veckan men inget som inte gick att supa bort tänkte jag.
Tydligen feltänkt av mig.hela torsdage kväll från sex tiden till midnatt låg jag ine på sjukstugan där.
2ambulanser kom, först en vid halv 9 som matade med mig med mediciner och inahaltions gaser.
sen den andre kom klockan elva, mer medicin och gas, och ville ta med mig till falun,
nekade dock hade inte lust att stanna där över natten, men tji fick jag tamejfan för det också!
för på fredag morgon var det inte mycket mer att göra än att åka med ambulansen till falun..
där doktorn endå inte gjorde så mycket mer än att ge mig mer ventolin, betapred och skriva ut en pulmekort till mig..

sen envisades min far med att hämta mig. bra och dåligt, är jätteledsen.
men skönt att ha varit på sjukhuset här i fagersta också, där fick jag antibiotika och mer betapred så jag klarar mig :)
dock är antibiotikan lika stor som en smärre stortånagel att svälja. men det går.


bort med allt det här eländiga trista nu! syster fyllde 20 igår så grattis på henne i efterskott :D
Alexandra kommer förhoppningsvis hit idag! Och jag har scones i ugnen jag ska plocka ut och avnjuta!


Tjüss!


Kommentarer

Postat av: patricia

Hälsa grattis i efterskott från miiig ;D hon vet att hon älskar mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback