Thuursda

Skrivet den 2009-01-22 @ 12:22:08

Idag, torsdag.

fick lite småskäll av mister Christer, hade inte hunnit klart med mitt soundscape som jag trodde.
men det tyckte ju han var såå fel. åh blir så bitter.
men men har iaf jobbat hela förmiddagen med det nu, det börjar likna något minsann! :)

Idag jobbar fader eftermiddag och mamma jobbar sent, så blir väl slöa framför soffan I guess.
Eller så jobbar jag med mitt projektarbete har ju lånat hem massa roliga barnböcker från biblioteket så!

Det blir då fan inte mer snask iaf. hela veckan har vart fylld av godsaker som gör en fetare och fetare.
nog för att lantchips och gräddfil skulle vara gott. haha tvättäkta tjockis man är.

magen kurrar så linkan klagar, fast hungrig är jag inte snarare smått illamående, nej nu vill jag veta vad felet med min mage är! nu nu nu.

nåväl tillbaks till ljudstudion. Adios !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback