Fredagens nöjen.

Skrivet den 2009-01-23 @ 11:18:53

Yes klockan är kvart över 11 och jag har slutat, äckligt skönt.
Synd bara att fitt mailet till natur läraren inte vill komma fram, men får sköta det på något annat sätt.

Om en kvart kommer Sebbe förbi, yaay. haha tror fan det blir fika elr nått, jag menar hur mycket annat finns det att göra?
ska sedan vänta tills tre, då kommer Mli. ska umgås med henne tills hon ska till krylbo och möta kärlek.
Sen åker jag hem..
hem till anna typ. om hon fortfarande har tid för mig villsäga ^^

urk. måste fan hem först och gå på toa. hatar när man ätit majs och är typ allmänt dålig i magen samtidigt..
då borde man fan bara vara hemma under täcket och njuta av dagen på det sättet istället.


Min sovmorgon idag var iaf skön, att vakna av Pauls röst (paul från vakna med the voice)
är fan underbart! han skulle vara perfekt som en sådan som läste sexnoveller högt för en på sängkanten ;D



nej nu ska jag se om jag hittar någon vän kvar eller om alla gått hem :)
Sofie, Sara och Alex drog ner till Hm,  Får väl leta riktigt noga ^^

Adjöss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback