den hederliga.

Skrivet den 2009-01-24 @ 18:10:26

Igår var helt okej. Fikade.. TWICE!  men men,
vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu, skulle gå och hämta mitt hm paket idag
men vände i parken. Haft helskumma tankar hela dagen
är riktigt illa till mods, usch nej. Hoppas allt blir bättre.

Ah just, en kul sak. Träffade på en Nicole och en Tom vid tåget från krylbo igår :)
Haha Nicole rimmar på Boll ^^*

Och när mli's karl äntligen skulle komma, åkte först ett godståg med massa timmer förbi!
då jag passar på att flörta lite med mli och undra om hon inte var bra sugen på lite stock?
hon suckade och jag skrattade. det typiska vänskapsförhållandet :)


Nu ska jag nog upp igen. försöka laga min fittiga box som precis slutade funka :(
därför jag gick ner (sitter vid neredatorn)
Uäh, jag som kollade victorias secret modeller på trean :(

Önska mig en trevlig lördag, om ni vill mig något vet ni ju vart jag är. Hemma :P
Om inte nere i den hederliga bastun villsäga ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback