Blogga under skoltid.

Skrivet den 2009-01-19 @ 11:43:02

Ja, det är rätt fånigt, men endå gör jag det idag. yay me.

Mycket händer på kort tid, och jag får ju inget skrivet så ofta må jag säga.

Idag är det iaf måndag, en ny vecka på ett nytt liv.
Inte många cigg kvar och pengarna är slut, redovisat om praktiken..
det gick ju bra. förstår verkligen inte hur man kan skaka som ett asplöv bara inför sin egen klass
god damnit jag älskar min klass och skäms aldrig, men en jävla redovisning, vad händer med mig?

Blind är jag också, tacka fan för att jag ska boka tid för synundersökning idag.

sen ska jag nog hem till aaaaalex och plugga, natur I guess, kanske även få lite mer gjort till vårt älskade idiot program :)
Justfan, ska skriva lite för tidningen också. Hm. Kan ju plocka ihop lite fakta om röda korset dit också så har jag iaf nått gjort.
Blää vad allt inom skolan känns stressande, elr ja inte bara det, vännerna också.

jag har fagersta/norberg vänner som jag önskar jag hade mer tid för.
och avesta/hedemora vänner som jag också vill umgås med på fritiden.. Det är fan illa hur lite tid en människa har för nöjen genom livet. oj djupt det blev.

Nåväl, hoppas på lite mer bloggande framöver! Ciao


Kommentarer

Postat av: Patricia

jaaa,vi här vill umgås mer med dig också,damen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback