Yes yes yes.

Skrivet den 2009-02-23 @ 10:26:09

tid är en äckligt krånglig grej har jag märkt.
när man inte har så mycket går den så fort, ju mer skaer man måste göra ju snabbare går den
men sen när man inte har något att göra, utan bara väntar lite försynt sådär,
då tar ju tamejfan 5 minuter typ en timme..

sitter och drar hem Carlifornication iaf, helt okej serie.
synd bara att allt går så segt med dongeln min,
fått hem benjamin buttons iaf! lär la kika på den sen.
ingen idé att börja nu, för då lär väl tiden gå så fort att jag missar bussen ist!!


sitter nu och lyssnar på Colin Hay, bästa rösten någonsin kan jag säga
Provade älskade volymtången också, helt okej.
var tvungen att leka lite med camen, så efter ca 12 bilder blev en nog bra att visa ;D





EN halvtimme kvar! :( äh går ner på stan nu till sofie :D
vill ha fredag nu, nu nu nu <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback