Underbara helg!

Skrivet den 2009-02-01 @ 18:49:43

Totalt suveränt att bara umgås, en hel helg som denna :)

Fredagen var najs najs, först sova lite extra för att sedan åka till avesta, fika med brudarna,
och sen sätta mig med älsklings sara på buss hem till henne i hedemora!
Väl där frös vi i studion, käkade fahjitas, spelade gh och fick damp på gitarrerna ^^*
Och drack vin, Jag drack bara 2 glas :O jag förvånar mig själv :)

Sedan på lördagen tog vi en promenad och satte oss och fikade, såg en media etta och en apful människa.
ursäkta uttrycket men hon var IKKE fin på en punkt..
sedan bar det av hemåt, men först fika med pattlisan i Avesta, Haha usch skratten man fick ont i magen av uppstog där.
KNIP! :P

Sen hem, hem och vilja kolla på the green mile, men somnade 5 minuter innan den skulle börja. :(
Och idag söndag. slökollat film med alex och spenderat tid med dom två bästa karlarna i mitt liv, Ben and Jerry :)

Tjüss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback