Torsdag, Igen ^^

Skrivet den 2009-02-05 @ 08:39:54

Torsdag, vilket innebär snart fredag. vilket innebär helg inom två korta dagar :D
Inte för att jag vet vad jag ska göra.. men får väl hitta på nått.
är ju som sagt inte 18 än men det är inget å whina om, min tid kommer :)

men nu är jag här, jag och robin bara ?! skolan ser just ljus ut :P
Studion hela dagen as usual på torsdagar, både kul och inte.
det blir vad man gör det till. hade en mysig dröm inatt ;D
haha blev glad då jag vaknade.

haha min mor fick låna hem en snark apparat inatt, som ska mäta upp lite om hon får andningsuppehåll när hon sover med mera, kan vara bra för henne eftersom hon snarkar så det hörs ända upp till systers rum (vi bor i en relativt stor villa) Så jag håller tummarna för henne iaf.

idag efter skolan blir det plugga till högeskoleprovet med aalexx ^^ något att göra iaf.
Tips till helgen anyone? Ciao Bellas ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback