röntgen.

Skrivet den 2009-02-26 @ 18:04:47

Idag har varit en mysig dag må jag säga.
Karln kom hit halv 8 på morgonen :D<3

Myst, med mera fram till det var dags att ta sig till sjukhuset
(haha han kom oplanerat som ett skott för att följa med mig, tönt<3)
det var skapligt läskigt, men gick fort över, provsvar får jag om 7-10 dagar.

nåvär när jag väl kom hem igen (för nån timme sen)
ställde jag mig och kokade spaghetti,
varför ska det altid ta så LÅNG tid?! makaroner går fort
tillochmed äcklig potatis går fort i jämförelse med denna ljuvliga spaghetti!
nåväl, efter maten satt  jag mig ner med mamma för att börja kolla glamour
mamma kom fram till att jag borde ha en råttfälla i min väska
för att förhindra rån ^^ smart? njae, skulle själv få ett par brutna fingrar så :P
men iaf, efter ca 10 minuter av första avsnittet ser jag syster min som fortfarande sitter och äter.
när det är spaghetti och köttfärsås som vankas går det ingen nöd på henne :D
helt plötsligt hör jag min syster prata för sig själv. gissa vad hon säger?
"attack" och dyker ner med gaffeln bland köttfärs såsen  ^^
Jag älskar henne :*

Nu ikväll blir det till att öva upp sina rayman skills lite tills imorgon då jag och karln ska varva det! :)
Vaddå? vi är inga No-Lifers ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback