onsdagen är kommen.

Skrivet den 2009-02-18 @ 05:19:35

jajjemen, Onsdag idag! förträffligt om jag får säga det själv.
Hoppas verklien sara följer med mig hem till sofy idag :D
vore så najs, blir ju lite småfestande där iaf ^^
och jo VI KOMMER TA OSS TILL SKOLAN DAGEN DÄRPÅ :P
Har jag alltid lyckats med och kommer alltid att göra,
även när tillochmed självaste patricia (öl kungen) låg hemma och badade i illamående ;D

Idag är der religonprov, Yippe! (vem fan bryr sig?)
ska iaf ta med lite snask och muntra upp vännerna med !

Imorgon torsdag ska jag sova hos herr sebastian once again :)
ohnej, så du det där ":)" det var den där töntiga glädjen..
haha,,, crap.
men ja, mysigt ante mig. ^^ och väldans trevligt <3

vafan gör jag? "<3"
Känner mig schizofren, haha men ja det är nog så<3


HOW FUNKY IS YOUR CHICKEN HOW LOOSE IS YOUR GOOSE?! (8)


Kommentarer

Postat av: Patricia

I´m the ÖL-KUNG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback