Mariagården ;)

Skrivet den 2009-02-23 @ 07:56:04

Hehe, klockan är tio i åtta och jag vaknade nyss av mig själv helt utvilad.
kul, JA. men jävligt tråkigt att vakna ensam.
runt halv tolv sitter jag på bussen mot norberg, ska göra Amanda världens största tjänst
ska se till att hon får åtmindstone EN rolig dag på sitt lov :D <3

jag måste leta efter alla enkronor jag har och se om det räcker till cigg,
jag måste testa min nya volymtång och hårfön från obh nordica/björn axén
jag måste göra 20 mackor med diverse pålägg så jag kan kasta på folk
jag måste krama om Jonathan så hårt att han aldrig mer kan väcka mig i ett blött tält och påminna mig om korv
jag måste påminna mig själv om att jag gör det här frivilligt!


drömmer så konstiga drömmar bara, igår var det om borger och stora röntgenmoppar.
Idag blev det BOSSE och min mormor.. Och, det var inte det sexigaste jag sett :/

Jaja, Nu bär det av in i duschen!  önska mig lycka till bland sladdar och konstiga människor :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback