lilla lilla tisdag.

Skrivet den 2009-02-10 @ 20:16:30

Det gick rätt bra hos doktorn, tror jag.
han klagade över mina ätproblem, men han fattar ju inte hur ont det gör när jag äter :(
men ska iaf försöka lyda han och pina i mig lite 3 gånger om dagen, ist för en gång om dagen >.<
har fått mer laxerande utskrivet, elr ja, nu lavemang! haha har på känn att min toalett inte kommer gilla mig :)

nåväl, han tyckte också jag skulle ha kontakt med en psykolog i v-ås, men det har jag tamejfan inte tid med.
inte tid med det i fagersta ens så vad fan tror knäppgöken?!

dessutom tror jag jag börjar må bättre :) nånting gör mig glad. kanske du ?
nåväl, ser fram emot cepegympan imorgon.
ser mer fram emot att leka med Jonetta på torsdag!
men ser massa fram emot fredag, trots att jag inte tror jag gillar star wars och kommer somna :)
men det kanske är värt det endå ^^

kollade lite på balklänningar i v-ås idag också, men ursulas hade lunch stängt mellan 2 och 3
så hann bara prova en, men ska definitivt tillbaka dit!! haha sen när dom hade lunchstängt bestämde pappa
att vi skulle styra kosan hemåt för han blev skitnödig.. jag älskar min familj -.-

nu snart family guy, sen sängen. hoppas på att sova skönt (:


Kommentarer

Postat av: Patricia

Haha,URSULAS! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback