I don't count my blackheads as a hobby

Skrivet den 2009-02-21 @ 09:28:15

Jag kanske borde skriva oftare, bara lite svårt när man lever samtidigt !

sofies fest i onsdags var fint, jag låg i badkaret och halvnaken i sängen me en emelie! :)
sen att vissa människor är som dom är  ger jag blanka fan i, I HAD FUN! :D

Torsdagen var lite jobbigare :P
först ta sig upp till skolan, det gick med nöd och näppe.
skolmat, soppa (rätt lägligt endå lätt att få i sig) men nog kom lite av den upp i glaset så linkan
blev rätt bitter och vägrade kolla på mig i ca en timme ^^

well well, resten av torsdagen var fin ^^ elr ja
jag är som ni alla vet redan en stor besvikelse för många, men ännu en gång lyckades jag somna :)
skulle kolla på den gröna milen, jag älskar den rullen (man måste käka rostbröd till rullen :D)
haha nej ursäkta, men iaf, jag älskar den, jag hann inte ens se 10 minuter sen somnade jag, klockan var då.. ÅTTA!
men innan dess hann vi iaf baka smarrigaste kladdkakorna ever! Jag säger ju att jag är expert! :D

Fredagen bestog av hårda lögner och sex!
haha nej, eller jo. men endå inte :P
man vaknade ett par gånger av väckarklockan men man vägrar gå upp, eftersom en säng delat på två är mysigt.
sedan var klockan tydligen halv 11, kollade på oprah! karln vägrade jag tvingade.
Jag vet vart skåpet ska stå :)

sen ut och gömma sig för fadern hans. haha, sen blev jag så äckligt bajsnödig att jag vägrade stå ute i kylan.
så gick in igen. precis när saker och ting lugnade ner sig kommer städerskan och skrämmer livet ur mig.


aja, åkte inte hem förns fredag runt 10 tiden, uh en hel vecka, suxx.
Men men, som jag så stolt sa igår!

"det är minsann inte många som pippat till fem myror!"


Kommentarer

Postat av: patricia

Haha,det är bra,visa karln vart skåpet ska stå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback