Helgens hittepån :')

Skrivet den 2009-02-15 @ 23:53:06

Finare helg kan du ju springa och leta efter!

Fredagens ägnades åt film och scrubs, samt ostågar med sebastian.
Väldans trevligt (inga detaljer här okej? det är inte fair ;P)

Lördagen var nog det finaste jag sett i hela mitt liv, filmade maddes syster Maria's bröllop!
Hon gifte sig med den stiliga och trevliga karln Benny, dock såg han inte så trevlig ut innan vigseln då bruden herself plus tärnor kom ca 40 minuter försent. men sedan under vigseln såg han lycklig ut, maria med!
jag grät som ett as, men ville inte snörvla för det skullea höras på filmen!
stadig på handen var jag från och till, men jag tror det vart bra filmat iaf har inte kollat på det :)
var så äckligt nervös!  sen efter vigseln så blåste alla såpbubblor på brudparet och släkt och vänner (iaf från bennys sida) vr redan as kalas redan innan vigseln! ;)

sen bar det av i en kall buss mot bruksklubben/brukshotellet, där vankades det härlig välkomstchampange,
sedan in i matsalen där allt var så perfekt dukat, cigarrer för herrarna och en liten påse snask för damera,
men jag, malin, patricia och madde tog allt för oss av cigarrerna endå, hallå. Vilka tjejer är vi egentligen?

filmade fina tal och toastmastern. vad hette han? peder? stilig karl iaf :)
blev mer klipp från både när bröllopstårtan blev uppskärd och lite festdansande på golvet till den charmige trubaduren
och givetvis Första dansen! herregud grät när jag filmade den, dom var så vackra att jag bara ville sjunka genom golvet!
sen vart det väl lite öl och vin sådär, magen gick lite back på det men de var de värt.

halvfull och glad kom jag hem till sebastian helt oväntat, förmodligen min halvfulla idé, jag visste exakt vad jag ville ha just då men vare sig jag är berusad eller icke har jag en förkärlek till att somna i sådana bra sammanhang :) (y)

(Vill inte ta upp allt det dåliga från bröllopet, elr ja inget var dåligt, men all stress och sånt det var kaos hela dagen kan jag tro, sen kom tydligen inte tårtan och jag missade när dom åkte häst och vagn, lite bråk inträffade och glas gick sönder, men vafan, tack så hemskt mycket Maria, och ja givetvis madde som gav mig chansen att få vara med på marias trots allt största dag i livet, den man drömmer om sedan man är liten flicka. tack så hemskt mycket. Så nej. Allt var underbart, inget inte lite stress och press kan ändra på!)


Nåväl söndagen var också kanon, Kanonkul ^^
Kollat på flertal avsnitt av "it´s always sunny in philadelphia"  och gjort mig av med all överkåthets frustration
på samma gång! ;D
mycket lyckad helg!



Kvällen spenderades med herr karlsson som kom hem, paj och antikrundan är livet! <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback