Hej skallebanka.

Skrivet den 2009-02-25 @ 11:34:41

Idag är en lame dag tror jag.
borde gå ut och gå med Jonniz, jag vill ju! men har sån nedrans huvudvärk.
kommer nog inte gå utanför min dörr idag. kan iofs blir skönt.

min mor satte upp en jättefånig lapp på min dörr imorse som jag såg nu,

"Emma! Sebastian kan komma någon annan helg. Jag har ändrat mig.
vi kan väl göra något roligt i helgen bara vi? har inte sett dig på länge nu,
pappa har jobbat fem nätter och är trött. Puss och kram Mamma"

Kunde ju hon glömma :) idag är en sånhär dag då jag bråkar för bråkets skull
kanske är det för att en viss vecka närmar sig eller så är det bara som det är.
en sån dag då man skriker på syster om något random dumt så man får skrika av sig lite
jag låter som en ganska hemsk person har jag märkt. men så illa är det inte,
utsätter ofta inte vänner för sånt. mest familj.

Men jag ska tamejfan inte vara ensam på fredag.


nu ska jag kolla klart på benjamin buttons och vara grinig.


Kommentarer

Postat av: Sara

hahaha :p först när jag läste vad din mamma skrivit så "AWWW!!" sen din kommentar på det. "Asgarv" :D bråka för bråkets skull ftw ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback