Cccepe.

Skrivet den 2009-02-11 @ 21:08:00

Dagen har flytit på, varit hos doktorn i Fagersta på morgonen.
fick göra massa roliga saker som att ta av mig kläderna :P
haha nej seriöst, men som att peta på min egen näsa, följa doktorns finger och titta i kors,
provocera fram yrseln med mera :) då tyckte han att jag skulle få genomgå en hjärnröntgen!
Dun dun duuun! kommer nog bli läskigt, men men. slutet gott allting gott, men detta är ikke slutet! ^^

väl efter doktorn va de mot avesta som gällde där jag bankade ihjäl mig.
bokstavlig, det var 10 nummer före mig i kön på banken..
men sen lyckades jag ääntligen betala både högskoleprovet OCH min studentmössa i tid! :D

Att jag sen blev så glad att jag köpte mig ett par nya skor på rea är en annan sak dock,
men dom är äckligt fina tycker jag, något som värmer i kylan och färgar upp min vardag :)


Nu har jag städat lite i mitt rum, får la ha lite ordning när man ska ha främmande ;)
Anna fick glatt sitta vid min dator och tradera i sin ro, sedan nyss skickade jag ut henne,
hon såg en läskig klänning på en hemsida och jag tror droppade en schjyst kommentar om den!
då sa jag, Anna, ursäkta men nu får du allt gå..

älskar vänner som förstår när timman är slagen !



well, dagen gick fort, nu vill man sova ! elr nej, man vill duscha och krypa ner under den stora lilla turkosa filten
i soffan och dricka loka päron till becker och carpoolers på comedy central <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback