ännu en helg har passerat.

Skrivet den 2009-02-09 @ 19:57:05

Denna långhelg lite mer off än andra.
inte känt mig in the mood direkt. snäst åt allt och alla.
fattar inte vad det är med mig, jag är inne i en stor svacka. 
vet inte vad jag ska göra, blööh på det.
antar att jag får försöka rycka upp mig helt enkelt. fast kanske inte så enkelt endå.

nåväl, mor och far stormade just in i huset, efter deras kryssning.
mamma plockade upp lite småflaskor med gottgott till mig ^^
dry gin och kosken duger. jägern får hon fan behålla, kräk på den! :P

pappa var endå bäst, han har köpt en mössa med jäger loggan till mig :)
mest för att jävlas ante mig, men men.

btw, infall idag mitt hår är brunt, toning men endå, svårt att vänja sig.
tar jag för lätt på saker? elr kanske för hårt.
just nu är jag orolig för alex SOM ÄR PÅ DEJT MED MALINS BROR!  ;D

Ciao bella, imorgon är det farbror doktorn och två fingrar i analen som gäller.


Kommentarer

Postat av: Sara

är hon på dejt? :O jävlar i min lilla låda :D

Postat av: alexandra

media = skvallertanter (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback