Äckliga jävla fittor i Fagersta.

Skrivet den 2009-02-16 @ 18:52:40

Ska aldrig mera vara godtrogen. är så jävla förbannad nu.
jag är väl föbannad på mig själv med men vad kan man vänta sig i fagersta?
Efter att ha jobbat där i ett par månader vet man ju oftast hur folket där är.
ja jag pratar om röda korset, Kupan i Fagersta!
var in där idag med göran och spanade på en jättesnygg kappa och två sjalar,
var ute vid skorna och provade ett par skor, som för övrigt satt underbart bra.
gick tillbaka där jag ahde lämnat min väska där en karljävel som har samhällstjänst där satt när jag gick.
Såg att min väska var öppen och karln var precis påväg att gå hem.
kollade snabbt igenom min väska, ni tror inte min PLÅNBOK var borta!
fyfan, busskort, csn kort, bankomat kort.  jag blir tokig.
hur ska jag ta mig till skolan imorgon? VA ?!  inte ett öre har jag.
har iaf spärrat kortet nu så tji fick tjyven, haha dessutom var det minus 70 spänn på kortet men endå ^^

Uäh, aldrig mer lita på folk kan jag ju säga.

och kan inte katie bara göra abort och dö mitt i det? ta bort henne från serien ngon gång hon ser ut som en apa med downs..


Ja jag är arg. så jävla arg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback