-.-'

Skrivet den 2009-02-09 @ 23:05:45

oh crap damnit, måste ha betalat in studentmössan innan onsdag
men jag har råkat radera leverans sms'et, jävla högteknologiska cp bolag
till att skicka ut lösen och skit via sms. skräp säger jag bara!
nu blir det ingen mössa, KUL VA?!

nu går jag och lägger mig, okej nej det gör jag inte alls det är för bitter.

okej tack alex, lösen kan jag nu, men inloggningsnamn? WTH?!


morr, jaja tacka vettja comedy central, according to jim, det är roligt :)
något annat roligt är att jag har ett blogg fan :D höhö,
Tack sötnos för att du ens orkar läsa mitt skit <3 du betyder. :*


Kommentarer

Postat av: alexandra

Löste allt sig på slutet eller? <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback