vårens ölproblem

Skrivet den 2009-04-22 @ 19:04:15

idag har inte varit någon vidare produktiv dag, iaf inte enligt skolområdet.
Har däremot åkt hem efter lunch och varit och fikat med Malo, Anna och Sofie.
ganska skönt faktiskt, har verkligen saknat malins umgänge, jag blir liksom, gladare?
ja nått sånt är det allt! :)

tänkte gå hem til Belinda och införskaffa mig vattkoppor eftersom jag trodde jag inte haft det
men jag har tydligen det, när min syster hade det fick jag EN på handen (det låter knappt möjligt men tydligen)
så mamma avskräckte mig med bältros tankar. sen hade jag och Anna en diskussion om det,
eller ja hon börja på att gnälla om varför jag inte gick till belinda, hon menade det inte så som jag tog det för det kändes som jordens påhopp liksom "du lyssnar bara på din mamma" mjää typ, men vi blev vuxna av oss och vart ense om att vara oense helt enkelt. det känns ganska skönt att man kan det.
slippa tjaffsa om något heelt värdelöst liksom ! ^^

nu sitter jag här. framför min dator som varit avstängd alldeles för länge,
sitter och är stressad som vanligt när jag är själv. haha jag borde inte få va själv.
borde jobba med projektarbetet, borde skriva religon, borde göra brott och straff, borde plugga natur, borde träna mera, borde umgås mer med min familj.
Man borde så mycket,

men nu ska jag ner i bastun!


ser fram emot qulturhuset på fredag, fast det är ett gnälligt emo-band bland annat.
dricka öl eller hålla sig nykter? det är ett svårt val, det lutar åt öl, borde jag ?


Kommentarer

Postat av: Sara

yaay äntligen några nya inlägg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback