PÅ TIDEN!

Skrivet den 2009-04-29 @ 23:25:09

Jag ska äntligen iväg på gastroskopi imorgon.
äntligen händer det något, cepe läkare
"ja emma du kan inte äta, maten kommer upp och du har konstant ont i magen
JAG TROR DU ÄR FÖRSTOPPAD!"
vafan är det för cp, blir skogstokig.
nåväl imorgon ska dom kika efter felet och ta en bit av min tarm
(nej alex jag ska inte ha tillbaks den efteråt! :P)
fast en burk så skulle det vara coolt!

eller nej, mest äckligt :P
Nåväl, blir en sömnig torsdag för mig. men så kan det gå!

Idag ahr iaf varit en härlig dag, den gick ganska fort, och man fick lite gjort! :)
och fisken var fan rätt god, man ska inte klaga ^^
sen på eftermiddagen köptes snask för mig sara och alex! blev super duper mega sockerhöga
och sjöng djungel life för religonlärar'n :) sen kom vi fram till att hinduismens heliga flod ligger i gagnef!
Som sagt, sockerhöga !! :D

after das school blev det lite småpussande på pojken min.
måste ju! besides skämmer han bort mig med dem, så nu får han skylla sig själv att jag är krävande! :O
jaja det blev lite kak picnic i karlbergsparken med han, borger och patrik, riktigt trevligt.
så underbart cp störda dom tre fina pojkarna är :) real wiggahs!

men min älskling är bäst! Sådeså ;)
(längtar tills fredag! då blir det kuk för fulla muggar!)
(gud vad jag hoppas att inte igge vet om att jag har en blogg.. han är ju bra på att snoka)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback