Mixning

Skrivet den 2009-04-23 @ 20:43:23

Lönsam torsdag, fått två kablar lödda snabbt på morgonen!
och mixat massa laguna thunders, inte illa !
sedan roat mig åt att skratta åt stackars linkan som med utbrott och fula ord tillslut lyckades..
nej vänta, hon lyckades inte få ihop sin sista kabel, Christer la undan den åt henne tills måndag ;)
Men roande var det ! John var snäll och köpte mig cola och jag fick slicka i mig lite av hans hulken glass!
eller ja, den var för kall för att bita på så han fick helt enkelt bita bort bitar åt mig ^^, så gott det är med glass!

Imorgon ska jag sno åt mig pengar och köpa mig en piggelin så är det bara!

ja imorgon ja, fick några öl av mamma, tror det kan bli mysigt, John är ju på också!, jag ska skaffa han en emo brud att ligga med! :) Qultan, aldrig varit där faksi. bara utanför :D lyssna på härligt emo gnäll med min karl!
festa lite innan hos das patrik. ja, varför inte? ^^


nu vill man bara gå och lägga sig. blir så tokig av att vara hemma, blir stressad och irriterad riktigt jävla arg blir jag.
kanske är för att det är en viss vecka också. jag vet inte. men mjä. jobbigt att vara arg. minsta lilla kommentar och jag spricker atm..
vill  bara vara någonannanstans just nu. vill känna mig avslappnad.


Kommentarer

Postat av: zandra

hej gumman! du får hälsa alla på media... hur går de med killen din? hoppas de går bra.. kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback