Sjukt

Skrivet den 2008-10-28 @ 18:18:25

Tiden går, och det kan ju också vara rätt irriterande, fast just nu känns det nog mest irriterande att den typ står still.
Fattar inte, brukar älska hösten, så mycket extra filmer att se pga vädret men då försvinner allt.

nej jag vet nog inte helt vad jag talar om, har praktik så jobbar på kupan ^^
dagarna går fort, allt går fort. men endå inte.

haha okej nu är jag mer irriterad på mig själv tror jag.


Tillbaks till sjukhuset imorgon, som om dem senaste besöken inte räckte!
ska citera en vän, bästa nånsin "ÄH"




Istället för att hata så mycket kanske man ska lära sig omvända sin energi? jag menar min utstrålning skriker ju redan positiv, så ja? haha nejdå vem skojar jag. tycker om min bitta cyniska tankegång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback