irritationsobjekt HT-08

Skrivet den 2008-10-14 @ 22:54:15

Niveas lip care reklam, vaddå om endå kärleken varade lika länge? totalt jävla värdelös reklam! min kärlek ska minsann vara uti hundrade år! när den väl kommer vill säga..


Programändringar utan förvarning, inte ens på text tv! jag SPRANG hem för att inte missa svensson svensson i lördags.


Getingarna, som vid den här årstiden betér sig värre än alexander schulman gjorde på singalong förra lördagen.


Vindarna,  en pust i fel riktning och du ha ringen cigarett kvar! det var dessutom din sista cigarett.


Carolin Af Ugglas, jag rår inte för det, den människan är så otroligt otäck, ryser bara man ser henne, och nej, hon kan inte sjunga snälla tanten förstå det, bara för att du är nykter på heltid låter det inte som om din röst är det.



jag har mycket mycket mer att klaga på,  men för dagen får det här duga!  jag menar jag är inte en dålig människa.

EmsForPresident
-
Over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback