BlogghatarN

Skrivet den 2008-10-13 @ 16:32:21

Jag domderar alltid med hur mycket jag hatar bloggar! men det gör jag faktiskt. jag menar vad får en idiotisk människa att tro att någon orkar läsa om vad denne vardagliga tråkiga människas liv. att jag skaffade min blogg för ca 9 månader sedan skedde av en slump. tänkte utforska något som då var nytt för mig, men det blev ingen höjdare.

dock förstår jag folk som använder sitt bloggande för att skriva ur sig saker, jag har en annan blogg för sådant, du vet det där riktigt elaka som du alltid vill säga men helt enkelt låter bli med för att du inte vill ha fiender for life.

mitt syfte med min blogg lär väl vara att skriva saker som går mig på nerverna, eller bara bra ideér som jag vet jag kan ha användning av framöver. och nej min vän det är faktiskt ingen större mening att du läser, för om du är som mig så finner du nog denna text bara en vardaglig smörja.

men det är väl det som egentligen är livet? en vardaglig smörja. vardagliga tråkiga saker, svensson svensson på lördagarna efter en natts hårt party på fredagen. sen kommer söndagen. då man har filmkväll med sina vänner eller tar en lång höstpromenad.

Eller gör som jag, sätter sig vid datorn och piffar upp sin hatälskade blogg, bara för att.

EmsForPresident 
/Over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback