Annandagen ?

Skrivet den 2008-12-27 @ 13:42:06

Om jag har räknat rätt så är det annandagen idag, en helt jävla idiotisk fucked up dag som alla andra
Jag höll precis på att bli ivägtvingad till min mormor för mat, visst gratis mat är alltid gratis mat, men min mormor älskar att spetsa sin mat, ja inte med sprit men med GRÄDDE! illa nog, (ja spriten hade jag klarat)
Men jag drog mig ur i sista stund, innan min syster skulle råka hinna för dvs.
Jag har ju så fruuktansvärt ont i min visdomstand vet du (A)

Nåväl, julen har vart julig och maten har vart matig. och min iPod har jag äntligen börjat fatta mig på, så jag är glad och stolt!

Göran är hemma nu under jul, eller borde kanske skriva Ryan, men det gör jag bara inte.
jag önskar vi kunde hitta på något utan att supa, eller utan att han gnäller om att ingen i Fagersta är pepp.
vad förväntar han sig? ingenting spec har hänt sen han stack, det är fagersta vi pratar om trots allt.
alla har sina egna liv nu, bara för att han är tillbaks ett par veckor kommer inte livet backa.

fast såklart älskar jag honom. på mitt alldeles egna sätt som bara jag kan.


Jag tror jag ska börja skriva upp här vad jag äter och vad jag gör, för min egen skull dåva.
Dagens intag är en kopp grönt te och 1 liter vatten änsålänge
30 min på crosstrainern också. älskar att svettas till soundtracke av Hairspray,
Kitchiga låtar det där, totally fears ;)

Nej nu ska jag ner till stora tv'n, south park whole day! :D

Taa!

(natruligtvis räknade jag fel annadagen var igår..)


Kommentarer

Postat av: sofi

Hoppas du har haft en bra jul kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback