3'dje advent, och inte ett skit

Skrivet den 2008-12-14 @ 12:26:52



Usch och fan.
Magen gör ont, den är inte tom, den innehåller lussebullsdeg som inte ens är gott.
så gissa om man känner sig som en jävla jäst lussebulle atm.
Julkänslan kommer aldrig, deprimerande som fan.

Fredagen bestog av lite alkohol tsms med pattlisa, helt okej.
iaf först, vi drack och pratade rökte och pratade mer, skönt som livet kan vara efter några öl och lite vin
sen glömde jag i all iver bort att min mage är sjuk så jag höll på att svimma  inne på en okänd människas toalett.
sen gick jag ut, hävde ur mig lite. fick nyckel av patricia, ville ju inte förstöra för henne så bestämde mig för att gå hem själv. vilket gick bra. men utan min vetskap hade jag tydligen  köpt  med mig en pizza från american hem också.
ja jag slutar aldrig att förvåna varken andra elr mig själv. men men fin fredag!

Idag är det kalas för lillknodden Emil. ett år fyller palten.
såklart hann syster min lyckas skylla på magont först så hon slipper..
tårta och kakor är inte vad jag behöver just nu.

Tillbaks till media imorgon, blir fina fisken.



The world is ours - Ems


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback